Norėčiau, bet ar tikrai reikia to foteliuko?

Prieš keletą savaičių puskupusku.lt skelbė savo foteliukų išpardavimą. Aš taip vis galvojau, galvojau, gal kokį fainą foteliuką nusipirkti, bet kai pamačiau išpardavimo kainas taip ir susilaikiau. Juk gal geriau vietoj komplekto nusipirkti kokią sofą ant kurios miegoti būtų galima.

Na bet žinoma, kuo ilgiau galvoji, tuo geriau ir sugalvoji. Aš gi prisiminiau, kad prieš keletą metų kai Senukuose pamačiau salotinį foteliuką, žiauriai jo užsinorėjau ir visiems, kam tik galėjau, sakiau kad jo norėčiau. Na ir kaip tyčia buvo mano gimtadienis. Ir spėkite ar gavau aš jį dovanų. Taip, gavau ir net DU. Ups. Kitais metais nebesakydavau, kad noriu kokios nesąmonės, bet vis tiek yra tekę gauti dvi tokias pačias dovanas. Sveikintojai tiesiog idealiai nujausdavo kas man tiktų 🙂

Mano kažkada dovanų gautas salotinis pripučiamas foteliukas

Mano kažkada dovanų gautas salotinis pripučiamas foteliukas

Tai va, šįkart radau tik vieną foteliuką ir jį pripučiau. Hm, užima jis ne tiek ir mažai vietos, bet bent nekainuoja 229lt :)) Na kainavo tik papildomai netyčia užmatyta salotinė pagalvė, kuri puikiai tiko. Taip ir vėl man pradėjo patikti ryški salotinė…

Reklama

Parašykite komentarą

