Mano kelionė su knyga

Nereikia, bet norėčiau kaskart einant po knygyną įsigyti kokią knygą. Tik kai aš užeinu nusiperku daugiau nei vieną ir pasidedu kaip trofėjus į savo vienintelę knygų spintą. O tas knygas taip perku jau kokius tris – keturis metus ir gal tik tris perskaičiau iki galo. Apie tai, kad pro jas sunku praeiti nenusipirkus galite šiek tiek suprasti mano pasakojimą apie apsilankymą šių metų knygų mugėje. Dabar mano tikslas perskaityti bent dalį iki GALO, nors tas tokias rimtesnes pamokančias knygas daug sunkiau nei romanus skaityti…

Aš paprasčiausiai dažniau mintyse jas skaitau ar tik pavartau, nes iki darbo važiuojant dviračiu nelabai ir paskaitysi, ką jau kalbėti apie tai, kad rytais ir net ant dviračio miegas ima, net nesvarbu nei kokia temperatūra, nei koks oras.

O jeigu Jūs esate išradingesni, tai būtinai sudalyvaukite iki balandžio ketvirtos dienos manoknyga.lt skelbiamame konkurse „Mano kelionė su knyga“.

Reklama

Parašykite komentarą

